O svajonės pildosi
Kažkada svajojau aplankyti Italiją, net nežinau kodėl, bet būtent ši šalis mane labiausiai traukė ir buvo prie širdies. O dar, žiūrėdama į dangų,  labai norėjau nors kartelį iš lėktuvo skrydžio pamatyti kaip atrodo ta mūsų žemelė. Čia buvo tik mano svajonės, bet vieną dieną jos stebuklingai ėmė ir išsipildė.

Dar būdami vaikais, girdėjome, jog turime gerai mokytis, siekti savo tikslų, svajonių. Visi džiaugiamės gavę atestatą ar diplomą, kuris padeda gauti geresnį, labiau patinkantį darbą, uždirbti daugiau ir tapti labiau sėkmingu pasirinktoje srityje. Tačiau išėjus iš mokymosi įstaigos galimybės ugdyti save nesibaigia. Žmogaus gyvenime mokymasis vyksta nuolat – to reikalauja pats gyvenimas, ir aš nusprendžiau save išbandyti, įstojau mokytis į Švenčionių profesinio rengimo centrą. Čia mokiausi socialinio darbuotojo padėjėjo profesijos. Dalyvavau   Erasmus+ projekto atrankoje „Profesinė ateitis su Erasmus+“. Ir štai mes – keturios  mokinės – Marytė, Elvyra, Aurelija ir Irma skrendame stažuotis  į  Rodi Garganico miestą, kuris yra pietryčių Italijoje, Fodžijos provincijoje, Apulijoje. Miestas įsikūręs ant iškyšulio į rytus nuo Lago di Varano. Pasakiškai gražus,  civilizacijos nepaliestas kraštas, nuostabūs, malonūs ir svetingi žmonės. Džiaugiamės, kad buvo laiko aplankyti  žavingą Monte Sant Andželą, miestus Peschici ir  Vico, jų įžymybes.

Aurelija ir Irma savo stažuotę atliko viešbučio Hotel Touring, kuriame gyvenome, restorane. Aurelija  darbavosi virtuvėje, o Irma aptarnavo klientus restorano salėje. Jos  dirbo  su geriausiu virtuvės šefu Vincenzo Rattazzi.

Aš  su  kolege Elvyra  vykome į kitą Gargano regiono miestelį – Carpino. Čia, tarp kalnų, netoli Varano ežero, įsikūręs pagyvenusių žmonių, sergančių Alzheimerio liga, dienos centras „Uria Centro Diurno“. Čia mus pasitiko labai draugiškas, šiltas kolektyvas, fantastiški darbuotojai, maloni darbo atmosfera, įdomiai ir turiningai  laiką leidžiantys gyventojai. Šiame dienos centre tobulinome asmeninę, socialinę ir mokymosi  kompetencijas konkrečiose situacijose darbo aplinkoje, taip pat patobulinome socialinio darbuotojo padėjėjo profesines kompetencijas. Įgijome patirties profesinėje srityje, patobulinome savo žinias ir įgūdžius.

Iš visos širdies norime padėkoti kantriems  dienos centro darbuotojams už tai, kad nuo pat pradžių buvo labai draugiški ir geranoriški, susibičiuliavome su senukais, kurie pamilo mus ir su kuriais buvo labai sunku išsiskirti.

Už nuostabiai praleistą laiką, už suteiktas geras, šiltas, jaukias emocijas, už tai, kad būti kartu buvo tiesiog gera esame dėkingos  mūsų nuostabiems kuratoriams –  Mindaugui ir Karinei Amirjan Luckoms. Ačiū už nuoširdumą, atvirumą ir meilę, kuria dalijotės su mumis visą mėnesį.

Taip pat norime padėkoti Švenčionių profesinio rengimo centro mokytojoms už suteiktą progą pabuvoti Italijoje, ačiū Jums už žinias, šilumą ir skleidžiamą gerą energiją, kuri skatina judėti į priekį.

Laimingos, pilnos malonių įspūdžių sugrįžome į Lietuvą. Mums visur gerai, bet Lietuva yra gimtinė.

Projekto „Profesinė ateitis su „Erasmus+““  dalyvė  Marytė Degienė

Jūs taip pat gali sudominti