2014 metų balandžio 27-gegužės 4 d. Švenčionių profesinio rengimo centro du administracijos atstovai dalyvavo Leonardo da Vinci programos projekte Nr. LdV-VETPRO-2013-LT-0915 „Kokybės vadybos sistemos ES profesinio mokymo organizacijose”.
Projekto tikslas- kelti Utenos apskrities profesinio mokymo įstaigų administracijos darbuotojų kvalifikacija kokybės vadybos sistemų taikyme bei supažindinti juos su kitų Europos šalių patirtimi ir gerąją praktiką naudojant kokybės vadybos sistemas profesiniame mokyme.
Projekto metu 42 administracijos darbuotojai iš Visagino, Utenos, Alantos, Anykščių, Zarasų ir iš Švenčionių profesinių mokyklų, tiesiogiai susiję su kokybės vadybos sistemos taikymu bei įstaigos valdymu, jos strategijos kūrimu ir įgyvendinimu vyko į savaites stažuotes Maltoje, Didžiojoje Britanijoje ir paskutinė išvyka į Ispaniją, į Barseloną, kur buvo siekiama susipažinti su kokybės vadybos sistemos profesiniame mokyme diegimu ir naudojimu užsienio šalyse.
Barselonoje buvo aplankytos šios profesinio rengimo mokyklos:
1. INSTITUT MARE DE DEU DE LA MERCÉ .
2. INSTITUT PROVENÇANA.
3. INSTITUT BONANOVA.
4. INSTITUT RAMBLA PRIM.
5. INSTITUT FERRÁN TALLADA.
Mokyklose apžiūrėjome mokymo bazę, bendravome su administracija, darbuotojais ir moksleiviais. Domėjomės panašumais ir skirtumais. Mokyklos ruošia automobilių remontininkus, kirpėjus, dizaino, slaugos specialistus, laivų remontininkus. Viena iš mokyklų INSTITUT RAMBLA PRIM išskirtine tuo, kad dirba 8 valandas ir rūpinasi socialiai nesaugaus rajono jaunimo laisvalaikiu.
Visuose aplankytuose mokyklose darbuotojai džiaugėsi įdiegta kokybės vadybos sistema, jos nauda mokyklai.
Mūsų dalyvavimo projekte rezultatai:
1. 14 projekto dalyvių susipažinome su Ispanijos kokybės vadybos sistemų taikymu ir gerąja praktika naudojant kokybės vadybos sistemas profesiniame mokyme.
2. Kėlėme kvalifikacija Kokybės vadybos sistemų taikyme.
3. Susipažinome su Ispanijos profesinio mokymo organizavimo ir administracijos darbuotojų, mokytojų darbo ypatumais.
4. Įgijome tarptautinių projektų rengimo ir vykdymo tarptautinio mobilumo patirties.
5. Susipažinome su Ispanijos Katalonijos regiono kultūra, papročiais, tradicijomis.
6. Užmezgėme asmeninius kontaktus su šių šalių profesijos mokytojais, specialistais.
7. Tobulinome profesinės anglų kalbos įgūdžius.
8. Atliksime esamos kokybės vadybos sistemos koregavimas atsižvelgiant į užsienio šalių.
Džiaugiamės tuo, kad nepaisant Lietuvos ir Ispanijos šalių didžio ir išskirtinumų, pastebimas Kokybės vadybos sistemos bendrieji dėsningumai ir gaunamas rezultatas.
Projekto tikslas- kelti Utenos apskrities profesinio mokymo įstaigų administracijos darbuotojų kvalifikacija kokybės vadybos sistemų taikyme bei supažindinti juos su kitų Europos šalių patirtimi ir gerąją praktiką naudojant kokybės vadybos sistemas profesiniame mokyme.
Projekto metu 42 administracijos darbuotojai iš Visagino, Utenos, Alantos, Anykščių, Zarasų ir iš Švenčionių profesinių mokyklų, tiesiogiai susiję su kokybės vadybos sistemos taikymu bei įstaigos valdymu, jos strategijos kūrimu ir įgyvendinimu vyko į savaites stažuotes Maltoje, Didžiojoje Britanijoje ir paskutinė išvyka į Ispaniją, į Barseloną, kur buvo siekiama susipažinti su kokybės vadybos sistemos profesiniame mokyme diegimu ir naudojimu užsienio šalyse.
Barselonoje buvo aplankytos šios profesinio rengimo mokyklos:
1. INSTITUT MARE DE DEU DE LA MERCÉ .
2. INSTITUT PROVENÇANA.
3. INSTITUT BONANOVA.
4. INSTITUT RAMBLA PRIM.
5. INSTITUT FERRÁN TALLADA.
Mokyklose apžiūrėjome mokymo bazę, bendravome su administracija, darbuotojais ir moksleiviais. Domėjomės panašumais ir skirtumais. Mokyklos ruošia automobilių remontininkus, kirpėjus, dizaino, slaugos specialistus, laivų remontininkus. Viena iš mokyklų INSTITUT RAMBLA PRIM išskirtine tuo, kad dirba 8 valandas ir rūpinasi socialiai nesaugaus rajono jaunimo laisvalaikiu.
Visuose aplankytuose mokyklose darbuotojai džiaugėsi įdiegta kokybės vadybos sistema, jos nauda mokyklai.
Mūsų dalyvavimo projekte rezultatai:
1. 14 projekto dalyvių susipažinome su Ispanijos kokybės vadybos sistemų taikymu ir gerąja praktika naudojant kokybės vadybos sistemas profesiniame mokyme.
2. Kėlėme kvalifikacija Kokybės vadybos sistemų taikyme.
3. Susipažinome su Ispanijos profesinio mokymo organizavimo ir administracijos darbuotojų, mokytojų darbo ypatumais.
4. Įgijome tarptautinių projektų rengimo ir vykdymo tarptautinio mobilumo patirties.
5. Susipažinome su Ispanijos Katalonijos regiono kultūra, papročiais, tradicijomis.
6. Užmezgėme asmeninius kontaktus su šių šalių profesijos mokytojais, specialistais.
7. Tobulinome profesinės anglų kalbos įgūdžius.
8. Atliksime esamos kokybės vadybos sistemos koregavimas atsižvelgiant į užsienio šalių.
Džiaugiamės tuo, kad nepaisant Lietuvos ir Ispanijos šalių didžio ir išskirtinumų, pastebimas Kokybės vadybos sistemos bendrieji dėsningumai ir gaunamas rezultatas.
Švenčionių PRC direktorė Milda Gustienė-Vilniškė,
Profesinio mokymo skyriaus vedėja Ilona Dicevičienė
Profesinio mokymo skyriaus vedėja Ilona Dicevičienė
INSTITUT MARE DE DEU DE LA MERCÉ.
INSTITUT RAMBLA PRIM.
INSTITUT FERRÁN TALLADA.